Υπάρχουν πολλές θρησκείες στον κόσμο. Όλες αγωνίζονται να αλλάξουν την πορεία της ζωής του ανθρώπου δίνοντάς του κάποια ανακούφιση. Όλες λίγο πολύ βρίσκονται στον ίδιο παρονομαστή εκτός μιας που διδάσκει σωτηρία και ζωή αιώνια. Έτσι δεν χρειάζεται να παίρνει κάποιος σαν μονάδα μέτρησης το συνάνθρωπό του όπως θα δούμε στη σημερινή μας μελέτη, αλλά να αναμετράται με την τελειότητα του αναστήματος που βρίσκεται στον ενανθρωπήσαντα Υιόν του Θεού τον Ιησού Χριστόν (Εφες. 4:13)
Υπάρχει μια ιστορία γύρω από μια ομάδα Μουσουλμάνων που πλησίασε έναν ιεροκήρυκα και τον ρώτησε «Ποια η διαφορά ανάμεσα στο Μουσουλμάνο και τον Χριστιανό, αφού ο Χριστός και ο Μωάμεθ ήταν και οι δύο προφήτες;» Ο Ιεροκήρυκας με ένα γλυκό χαμόγελο απάντησε : «Σκεφθείτε προς στιμής ότι ταξιδεύω και ότι φτάνω σε ένα σταυροδρόμι. Εκεί, έρχομαι σε δίλλημα, δεν ξέρω ποιον από τους δύο δρόμους πρέπει να πάρω. Ξαφνικά, βλέπω δύο άντρες, ο ένας από αυτούς είναι ζωντανός και ο άλλος νεκρός. Ποιον από τους δύο πρέπει να ρωτήσω τον ζωντανό ή τον νεκρό; «Ασφαλώς τον ζωντανό, οι νεκροί δεν μιλούν» απάντησαν με μια φωνή οι Μουσουλμάνοι. «Ακριβώς. Αυτή είναι και η διαφορά ανάμεσα στο Χριστό και τον Μωάμεθ, ανάμεσα στον Χριστιανό και τον Μωαμεθανό».
Ο Ιεροκήρυκας συνέχισε να μιλάει : «Όλοι οι αρχηγοί των εκάστοτε θρησκευμάτων ήρθαν, έζησαν, δίδαξαν και πέθαναν. Κανένας απ’ αυτούς δεν αναστήθηκε εκτός απ’ το Χριστό. Διότι ο Χριστός ήταν και είναι Θεός. Η ανάστασή Του ήταν εκείνη που έπεισε τους μαθητές Του και κάθε καλόπιστο άνθρωπο ότι ήταν ο ενανθρωπήσας Θεός. Ο θάνατός Του και η ταφή Του δεν αποτέλεσαν την απόδειξη της θεότητάς Του. Αυτό που αποτελεί τη θεότητά Του, είναι η Ανάστασή Του. Η σταύρωσή Του αρχικά έφερε απογοήτευση στους μαθητές Του αλλά η Ανάστασή Του στεφάνωσε το σταυρό με τη δόξα της Θεότητάς Του και της σωτηρίας που επιτελέστηκε πάνω σ’ αυτόν».
Όταν ο απόστολος Παύλος μιλάει για την Ανάσταση, μεταχειρίζεται το ρήμα «εγήρεται» που είναι χρόνος παρακείμενος. Το ρήμα αυτό διακηρύττει δύο πράγματα:
Α) Το ιστορικό γεγονός το οποίο έλαβε χώρα στο παρελθόν και πιστοποιήθηκε πάνω από 500 ανθρώπους εκ των οποίων οι περισσότεροι είναι ακόμη ανάμεσά μας και
Β) Το γεγονός του οποίου τα αποτελέσματα συνεχίζουν να έχουν επιρροή σε πολλούς από μας και σήμερα.
Τα γεγονότα αυτά είναι νοητά, διότι ο Ιησούς είναι ζωντανός και μπορεί να εγείρει οποιονδήποτε από το μνήμα της αμαρτία ςκαι να μας αναστήσει την εσχάτη ημέρα, και να είμαστε μαζί Του παντοτινά.
Πρώτον, μας εγείει από το μνήμα της αμαρτίας και απολαμβάνουμε πολλές από τις ευλογίες του Κυρίους εδώ στη γη και Δεύτερον, η υπόσχεση Του για την μεγάλη Ανάσταση που προσδοκάμε μας δίνει τη βεβαιότητα της σωτηρίας και κάνει την πορεία της εδώ ζωής μας ασφαλή και ευχάριστη.
Ας μην ξεχνάμε ότι η ψυχή μας είναι φτιαγμένη για την αιωνιότητα. Και αν ο Χριστός, που είναι η κεφαλή της Εκκλησίας αναστήθηκε, θα αναστηθεί και το σώμα Του.
Και τώρα έρχομαι να σας παρακαλέσω να με συνοδεύσετε ταπεινά σ’αυτό το μικρό ταξίδι. Αυτό που ο άνθρωπος χρειάζεται, είναι η εγγραφή του με τον Κύριο επαναλαμβάνοντας μετά από μένα την προσευχή που έχετε κάποια στιγμή ακούσει:
«Κύριε Ιησού Χριστέ, είμαι αμαρτωλός και σε παρακαλώ να ρθεις στην καρδιά μου και να πλύνεις τις αμαρτίες μου με το Πανάγιο αίμα Σου. Να πάρεις τη ζωή μου στα χέρια Σου και να μουδείξεις το σωστό δρόμο που πρέπει να ακολουθώ γιατί ο δρόμος που έχω πάρει δεν με βγάζει πουθενά. Στο όνομά Σου το άγιο προσεύχομαι Κύριε».
Και τώρα που το όνομά σου είναι γραμμένο στα Ουράνια Μητρώα, πιάσε το σταθμό της φωνής του Θεού που βρίσκεται στην Καινή Διαθήκη και άφησε το Πνεύμα Του να σε βοηθήσει να μεγαλώσεις σε γνώση και χάρη Θεού. Η διακαής επιθυμία του Κυρίου μας είναι να σε φέρει στην ομοιότητά Του έτσι που να μην αποτελείς εξαίρεση από τα άλλα μέλη της οικογένειά Του. Η απόφαση είναι δική σου.